شرکت گروه صنعتی سپاهان شرکت گروه صنعتی سپاهان شرکت گروه صنعتی سپاهان شرکت گروه صنعتی سپاهان

گروه صنعتی سپاهان

گروه صنعتی سپاهان در سال ۱۳۵۲ در نزدیکی شهر اصفهان تاسیس شد. این کارخانه با اشتغال ۸۸۰ نفر پرسنل و با ظرفیت سالانه ۴۲۰۰۰۰ تن تولید مشغول به فعالیت می باشد. این کارخانه با تنوع در تولیدات و بالا بودن کیفیت در سطح جهانی، آماده تامین نیاز تمامی مشتریان در داخل کشور و همچنین در بخش صادرات و منطقه خاورمیانه باشد.

محصولات گروه صنعتی سپاهان

گروه صنعتی سپاهان تولید کننده لوله های فولادی در سایزها و ضخامت های مختلف می باشد که در طیف گسترده ای از صنایع مثل لوازم خانگی ، اتومبیل ، موتورسیکلت، دوچرخه ، مبلمان و ساختمان کاربرد داشته و به اشکال گوناگون از قبیل شافت کولر ، مشعل ، کمک فنر ، اگزوز ، فرمان ، نرده ، حفاظ ، داربست ، غلاف چاه ، لوله شوفاژ ، لوله گاز ، لوله بویلر،… مورد استفاده قرار میگیرد.

محصولات این کارخانه عبارتند از:

  • لوله CDW

– دارای ضخامت کاملا یکسان در مقایسه با ضخامت متغیر لوله های بدون درز
– قابلیت تخت شدن تا ۱۰۰٪ قطر
– جایگزین اقتصادی و فنی لوله های بدون درز
– قابل استفاده در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی، آب،‌سیستم های هیدرولیک، سیستم اطفاء حریق و بویلرها
– دارای گواهینامه کیفیت محصول برای محموله خریداری شده

  • لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه به ۲ روش گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد تولید می شود، که این فعالیت به منظور ممانعت و جلوگیری از آسیب دیدگی و خوردگی از منظر زمان در لوله های آب می باشد که سطح خارجی و همچنین سطح داخلی لوله را گالوانیزه کرده تا طول عمر چشمگیری بازخورد گردد.

  • لوله گاز توکار (مانیس گاز)

لوله های گاز ویژه سپاهان تحت استانداردهای بین المللی API 5L و ملی ISIRI 3574 با برند مانیس گاز، جایگزین مناسبی برای لوله های بدون درز (مانسمان)، در لوله کشی های توکار ساختمان شده است.

  • لوله گاز روکار

گروه صنعتی سپاهان اولین تولید کننده لوله گاز خانگی (مصارف خانگی و تجاری) در ایران در سال ۱۳۷۲ با دریافت پروانه کاربرد استاندارد ISIRI 3360 گردید. کاربرد لوله های گاز روکار در ساختمان های مسکونی، سوله های صنعتی، نیروگاه ها، پالایشگاه ها، پتروشیمی ها و.. می باشد. برای لوله کشی سیستم های هوای فشرده و هیدرولیک نیز از این لوله های استفاده می شود.

  • انواع لوله فولادی

لوله های فولادی این کارخانه در سایزها و ضخامت های مختلفی تولید می شود. لوله ها در صنایع مختلفی مانند لوازم خانگی، اتومبیل، موتورسیکلت، دوچرخه، مبلمان و ساختمان کاربرد دارند. لوله ها در اشکال مختلفی مانند شافت کولر ، مشعل ، کمک فنر ، اگزوز ، فرمان ، نرده ، حفاظ ، داربست ، غلاف چاه ، لوله شوفاژ ، لوله گاز ، لوله بویلر،… استفاده می شود.

  • انواع پروفیل فولادی

انواع پروفیل های فولادی شامل پروفیل های گروهی درب و پنجره (سپری ، لنگه دری و چهارچوبی)، زهوار و چهارچوب فلزی مطابق با استاندردهای ملی ISIRI 7336 و ISIRI 7338 می باشد. انواع دیگر مثل پروفیل های باز Z و L (نبشی) مطابق با استانداردهای ISIRI 7335 و DIN 59413 و پروفیل های ریلی ، بیضی شکل ، تسمه و….از ضخامت ۱٫۵ به بالا می باشد.

  • انواع قوطی فولادی

در تولید قوطی های فولادی استانداردهای JIS G3466 ، DIN 2395 کاملا رعایت شده است. این محصولات در ساختمان سازی، اسکلت های فلزی، جرثقیل های دروازه ای و بلندمرتبه استفاده می شود.

  • انواع ورق

این کارخانه با راه اندازی تجهیزات پیشرفته قادر به تامین مواد اولیه به شکل کویل سنگین و کویل سبک سازی شده، ورق فولادی، شیت فولادی و نوار فولادی با ضخامت های ۰٫۸ تا ۱۲٫۷ میلیمتر مطابق با سفارش مشتری می باشد.

  • لوله های صنعت نفت و گاز

این کارخانه با استفاده از تجهیزات پیشرفته، لوله های شبکه نفت و گاز با استاندارد API از قطر  الی  اینچ تولید می نماید.

شرکت آهن ملل نمایندگی فروش گروه صنعتی سپاهان را دارا می باشد.

مشاوره رایگان و خرید